No joo, hiukan on vierähtänyt aikaa viime postauksesta, mutta en anna sen häiritä :-). Yhtä ja toista on tullut värkättyä, pääasiallisesti kaikenlaista kankaisiin liittyvää. Olin syksyllä ja keväällä tilkkutyökurssilla sekä kädentaitopajassa, jossa kokeiltiin erilaisia käsityö-menetelmiä. Sieltä saikin mahdottomasti uusia ideoita, aivan liikaa käytettävissä olevaan aikaan nähden ;-) Olen myös kokeillut korujen tekoa hopeasavesta kahdella kurssilla, niistä kuvia myöhemmin. Ihan viimeisenä oli tänä keväänä kauan haaveilemani  "Kehyskukkaroita ja pussukoita"-kurssi. Olen varmasti yli 20 vuotta halunnut oppia tekemään kehyskukkaron, mutta en ole löytänyt mistään ohjetta. Mutta hyvää kannattaa odottaa, eli nyt olen sen oppinut ja tässä kaksi ensimmäistä pikkukukkaroa:

Olin kuvitellut, että tuo kehyksen laitto olisi huippuvaikeaa, mutta ei se ollutkaan. Asiaa helpotti tietysti hyvä opettaja :-). (Ison kukkaronkin tein, mutta kamerasta loppuivat akut tämän kuvan jälkeen, tietysti. )